otrdiena, 2012. gada 17. janvāris

Pārmaiņas

Braukšanas laikā nav nekādas starpības- esi Liepājā, Rīgā, Varšavā vai Mančesterā.
Es kā autobraucējs un riteņbraucējs esmu pietiekami suverēns un sabiedrisko transportu izmantoju ļoti reti. Tik pat kā nemaz. Piemēram, ar pilsētas autobusu Liepājā nebiju braucis vismaz 10 gadus. Un katra reize, kad rodas iespēja pabraukt ar autobusu vai tramvaju, man patiesi ir jauns piedzīvojums. Un man kā cilvēkam, kuram sabiedriskais transports nav vajadzīgs vispār, ir ļoti viegli novērtēt lielās pārmaiņas un komforta līmeni, kāds ir radies tieši sabiedriskajā transportā. Ērti krēsli, tīrs un patīkami silts salons, nomazgāti logi, cauri kuriem var labi apskatīt pilsētu no autobusa augstuma. Pat vairums pieturvietu nav tādas, kādas tās bija tos pašus 10 gadus atpakaļ. Protams, darāmā vēl daudz. Ir pieturvietas, kas brēc pēc pārmaiņām (piemēram te- http://www.liepajnieks.lv/2011/01/nepietura.html). Bet, viss ir uz augšu gājis. Viennozīmīgi, ka liels labums būs visiem arī no tā, ka pa pilsētu vairs nedragās maršruta taksometri, kuru salonos visbiežāk skanēja apdullinoši un rēcoši krievu šansoni par Vladimiras cietumu, kur bija piesmēķēts ar zemas raudze pīpēm un domāt par elementāras drošības niansēm vispār bija lieki.
Tāpēc tiem, kas te tagad sūdzas par jauno kārtību Liepājas sabiedriskā transporta sistēmā, ticiet man, jūs vienkārši par daudz esat pieraduši pie labumiem.
Te mazliet vairāk bilžu un video: http://www.irliepaja.lv/lv/raksti/liepajnieki/teste-situaciju-sabiedriskaja-transporta-galerija-video/

1 komentārs:

n teica...

Man skiet, tu Manchester neesi bijis, ja ta runa..