piektdiena, 2012. gada 28. septembris

Arī Rīgas ielā būs guļošais policists

Ikreiz, kad šķērsoju Rīgas un 1905. gada ielas krustojumu, nostaļģēju pēc laikiem, kad te tika pavadīta teju vai katra diena. Nē, es nebiju Jaunliepājas puika. Vienkārši dzīvē iegrozījies, ka esmu skaitļa pieci piekritējs. 5. datumā dzimis esmu, tāpēc man bija sapnis iet skolā nr.5.  Pēcāk gan tas tas bija smieklīgi, bet tomēr priecājos, ka vecāki man paklausīja un aizsūtīja uz šo skolu. Es nekādā gadījumā neapgalvoju, ka citās skolās bija sliktāk, vienkārši šajā skolā ir pavadīts tik daudz jauku un laimīgu dieniņu...
Nu protams, atkal no temata nošļūcu. Tad nu lūk, Rīgas ielā taisa kolosālu jaunievedumu Liepājā- bruģa gulošo policistu! Fantastiski! Tas ir kolosālākais guļošais policists, kādu mūža esmu redzējis! Paldies vīriem, kas to būvē, paldies tam, kas to iedomājās! Bruģis arī ir viens no Liepājas simboliem!

Nav komentāru: