piektdiena, 2012. gada 22. jūnijs

Tramvaju depo

Varbūt es izklausos bērnišķi, bet man ir bijis sapnis kopš skolas gadiem izstaigāt tramvaju depo. Iespējams pie vainas, ka 9 gadus tomēr nomācījos blakus tramvaju depo. Gaiteņa logi bija pret depo, bet skolas pagalmu no depo atdalīja vien šķirbains dēļu žogs, kam, atzīšos, bieži līdām pāri.
Laiki mainījušies, bet tā arī esmu saglabājis to iekšējo vilinājumu izstaigāt depo ar kameru. Vai man to atļaus?

3 komentāri:

Anonīms teica...

Atļaus. Ja sarunāsi vizīti pie depo priekšniecības. Nekā interesanta gan tur nav. Dzelži un dzelži. Sarūsējuši.

Anonīms teica...

Man arī atļava. Es staigaju pa depo līdz pat žogam kas iet uz Brīvības ielu. Droši fotografēju un filmeju. Biju arī darbnīcā!

Anonīms teica...

Būtu jauki,ja te varētu apskatīt depo no iekšpuses!