pirmdiena, 2010. gada 30. augusts
Reklāmas (ne)spēks
Ieraudzīju, ka Klaipēdas un Liedaga ielas krustojumā, kur padomju okupācijas drūmajos gados tika uzsliets milzu Brežņeva plakāts, uzvilkta pirmsvēlēšanu reklāma. Iecere skaidra un veca kā pasaule- ar primitīvu piegājienu un lielu naudu gūt atpazīšanu. Taču pasākums ir caurkritis no sākta gala. Ja šie politiķi man prasītu, es pastāstītu, ka sevi tik uzmācoši manifestēt ir jēga tikai tad, ja vismaz kādas sabiedrības daļa zina par tavu eksistenci. Ko Liepājas vēlētājam izsaka Atis Apinis? Es pirmo reizi dzirdu šādu vārdu. Bet ja man visu vasaru simt un vienā veidā urbtu smadzenes, ka Artis Apinis ir brīnumjauks cilvēks, kas redzams fotogrāfijās jauku bērnu ielenkumā un sakās, ka grasās padarīt Liepāju par bērniem draudzīgāko pilsētu pasaulē, tas nostrādātu. Bet tagad? Tagad milzu bannera drukātāji labi nopelnīja. Artis Apinis paliks tukšā.
Abonēt:
Ziņas komentāri (Atom)
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru