Kad atklāja atjaunoto tramvaja līnijas posmu Kr. Valdemāra ielā, atklājās, ka padomju laikos ieraktie tramvaja eletrības vadu balsti nav diez ko taisni izvietoti. Lai tramvajs netraucēti kursētu, dažiem stabiem nācās iezāğēt robus, lai nenoplēstu spoguļus. Diemžēl ielas rekonstrukcijas ietvaros nomainīt visus stabus nevarēja, bet pakāpeniski tas notikšot.
Bet nu viss atrisināts- greizais padomju celtnieku darbs labots un pirmais vadu balsts nomainīts.
Starp citu, Kr. Valdemāra ielā tramvaja līnijas izbūvi pabeidza 1983. gadā. Mazliet no tiem darbiem kādu retu ainu atveros, ja kas. Bet 2013. gada nogalē šo ielu un sliedes atjaunoja. Tīri vai simboliski skaitļi...
Bet nu viss atrisināts- greizais padomju celtnieku darbs labots un pirmais vadu balsts nomainīts.
Starp citu, Kr. Valdemāra ielā tramvaja līnijas izbūvi pabeidza 1983. gadā. Mazliet no tiem darbiem kādu retu ainu atveros, ja kas. Bet 2013. gada nogalē šo ielu un sliedes atjaunoja. Tīri vai simboliski skaitļi...
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru